8.29.2011

ur fotografiboxen






de här fotografierna är extras från fotograferingen för spira i våras,
då jag, av cirkusprinsessorna, blev sammanförd med lina, 
som är den vackraste av busungar; 
vig som en balettdansös & tyngdlags-trotsande som en humla.
och så sådär 19års-orädd, Ni vet.
odödlig & urgo’. 
vilken dröm-musa.



ser fram emot våra kommande projekt 
så mycket att det inte ens finns ord för det.

undrar vad som ska dyka upp som
oväntad rekvisita nästa gång?









±

© hannah lemholt 






9 kommentarer:

  1. m a g i s k a bilder, bäst att prenumerera så jag inte missar mer magnifikt.

    SvaraRadera
  2. Föda upp fjärilar, bara det låter magiskt! Föda upp grisar, föda upp hästar,,,,nej, föda upp fjärilar. Gud så vackert o tänk att jag hittade hit! Hej förresten,,,,
    Jessika

    SvaraRadera
  3. Sagolika bilder och fantastisk inspiration och även balsam för själen! Tack! :) /jenny

    SvaraRadera
  4. Helt otroligt vackra bilder du tar! Magiskt är ordet! Skulle vilja stå bredvid en dag och bara insupa allt och lära mig mer, mer, mer. Fantastiskt! Ha en fin måndagkväll. Kram Lotta

    SvaraRadera
  5. tack till Er alla fem för fina ord, ~ de värmer lika mycket
    varenda ett !



    det v a r magiskt, madame morell ! *ler*
    rekommenderas .. blir sugen att göra det
    en gång till nu när Du påminde mig !
    .. & hej förresten !

    SvaraRadera
  6. jag är så spänd på att se höstens bilder från spira. för jag misstänker att du är i full gång ;)

    tack för din fina kommentar. och det känns som jag upprepar mig väldigt nu, men du har mail, på samma ställe där du fann mig igår *L*

    SvaraRadera
  7. Hej Hannah!

    Hoppas allt är bra. Vilka underbara servettringar i förra inlägget - jag gillar skarpt. Köpte också de fina servetterna från Anders. I love!!

    Kram Jenny

    SvaraRadera

i love words.
and i’ll be happy to
read some of yours..
they mean a lot to me.

in any language.
big or small.

that box down there
is y o u r very own space,
here with me,
to leave an imprint ..

x, h






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...