10.30.2011

november song







vaknade tidigt. vintertid. 
lätt huvudvärk. men .. tillfreds. 
på något vis. lite stiltje.
tassa upp & dra på raggsockar. 
tända några ljus i arbetsrummet 
medan kaffet rinner ner. 
gud vad brända tändstickor doftar gott.

papper, fotografi & text. 
musik & varma fötter på kallt trägolv.
då känns det fint. 

tänkte att jag visar en del 
av det som jag sätter ihop idag. 
fler fotografier för spira
svartvita versioner. 

den där vackra trollungen får något
tidlöst & lite filmiskt över sig,
så fort jag ser henne sådär monokrom. 
det tycker jag om, 
- & längtar ännu mer
till nästa fotografering. 

snart. 



when the clouds ~ november song
2010 album the longed for season 




härlig söndag så länge alla fina ! 









±

© hannah lemholt 




2 kommentarer:

  1. Du är bäst. Jag älskat dig.

    SvaraRadera
  2. Magiskt. Din blogg är så vacker, bilderna är makalösa och hela känslan är bara så underbar.

    SvaraRadera

i love words.
and i’ll be happy to
read some of yours..
they mean a lot to me.

in any language.
big or small.

that box down there
is y o u r very own space,
here with me,
to leave an imprint ..

x, h






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...